Vuxen

Tanken slog mig nu när jag diskutera med älskling... Att han tycker de är okej med romantik i början men sen blir de tjatigt, men.. Ju längre man är ihop desto mer mysigt o intimt borde man vilja ha det? Aja vi har olika synpunkter, IAF vuxna människor ser man aldrig sitter i varandras knä, eller hör om att de skickar romantiska sms till varandra, det är bara ungdomar man ser gör sådant?

Varför egentligen? Vågar eller vill inte vuxna visa sin kärlek till sin partner för andra, eller vad är grejjen? Okej de kam ge varandra en puss eller smek på rumpan men thats it! Haha

Sen vet jag inte om det kanske är så att vi tjejer vill ha mer romantik och killar kanske i själva verket vill slippa de? Att de gör allt de där för våran skull, för att få tyst på oss ;)

Men om de tycker om personen i fråga borde de ju vilja göra romantiska saker och visa de? Så känner iaf jag! För annars blir det ju bara som om det vore ens polare, eller har jag fel?

Hhe Sarah du kanske fattar och känner igen dig? Är vi för mesiga eller.... Är killar dåliga på att vilja visa känslor? GUD jag vet inte hur jag ska förklara mig, men om man tänker efter på när man var yngre då ville man fira minsta lilla man kunde om man hade ett förhållande, men nu om man ser ens föräldrar, de gör ju typ ingenting för att visa att de betyder för varandra?

Så därför ska jag aldrig bli vuxen .. Ska alltid dricka läsk / alkoläsk, kolla på svampbob, äta chips istället för ost och kex, inte dricka kaffe och vilja göra romantiska "löjliga" saker?

Hehe nu kommer älskling tro att detta är riktat till honom vilket det inte är, jag vet vad du tycker och vi har olika åsikter :) vad bara tvungen att skriva av mig och se de från ett annat perspektiv!

Sen är jag väll extra mega känslig när detta är mitt första förhållande jag verkligen tror på, då är det klart jag vill göra allt sånt "dumt och romantiskt" eftersom jag inte fått uppleva det?

Phuu... Nu har jag fått skriva av mig lite, nu ska jag bara vänta på att älskling kommer tillbaka och sen ge han en puss :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0