påkommen vid sex

Läst massa inlägg på en tråd på Flashback om när folk blivit påkommna när de haft sex, fyfan vad man garvar åt vissa! Denna tar priset hittils:

Jag var med om en händelse också. följde med en tjej efter ett krogbesök hem till henne, fulla som svin var vi båda två, kommer in i hallen och redan där börjar vi med att ta av oss kläderna, sen när vi har bara underkläderna på oss så går vi in i rummet och hon snubblar på något (vet ej vad) och landar på golvet. (lite kortfattat)

Det slutar med att vi iaf ligger och har det som skönast där på golvet, då plötsligt tänds sänglampan. vi kollar upp och där ligger hennes morsa och farsa. FAN! fel rum. tyckte att det var så pinsamt att jag skyndade mig ut i hallen för att leta mina kläder då jag snubblar på hundfan som ligger och sover där, slår huvudet i skohyllan, sen kommer hennes morsa och frågar om jag behöver hjälp. Då var det redan kört så jag sa bara, Ja tack..

HAHAHAHA, såååå fail när lampan tänds!! Kan själv tänka mig in i situationen, "WTF???!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0