Hundutbildning


Så himla fin hund...

Börjar tröttna som ett as på detta jobb letande utan resultat!! Sedan att man känner sig så värdelös för att man inte kan något eller komma med några meriter till ett jobb heller... Så funderar på en utbildning, just nu landa den på hund. Älskar ju att hålla på med djur så och deras beteende och sånt är intressant att lära sig :)

Dock tror ja knappast jobb marknanden är den bästa...
http://www.sthlm.medborgarskolan.se/templates/pages/CoursePage.aspx?cid=547617_Gustav&wids=611&mspid=5299 (länk till utbildning, notis till mig själv)

Utbildningen kostar 15000:- så det är en hel del jävla pengar! Man vill ju veta att pengarna är värt det så att säga.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Kollade inte så noga på hemsidan, men de verkar ju bara vara en kurs på 10 ggr... jag tror det vore bättre att hitta någonting som är en termin och mer som "skola" om du fattar vad jag menar?

Jag har också kollat massor med hund/djur utbildningar men är typ Svårt as hell :P

2011-10-27 @ 16:45:43
URL: http://bronse.blogg.se/
Postat av: Sarah

Och btw, jag har funderat på att plugga TYP hund/djur psykologi och sedan volontära på hundcenter utomlands så man får lära sig att hantera utsatta djur... jag tror det skulle vara en bra merit om man vill jobba med djur.. om inte annat en upplevelse!

2011-10-27 @ 16:47:13
URL: http://bronse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0