fail

Angående inlägget inatt där ja skrev om öronproppar... hahah, anledningen var ju att jag trodde att björn fortfarande satt vid tven och kollade, och det var rätt så högt ljud! Så gick och stängde dörrn till sovrummet och tänkte vafan hörs ju asmycket fortfarande och satte i öronpropparna.
Sen imorrse frågade Björn varför ja aldrig stängde av tven, jag såg självklart ut som ett frågetecken, då hade han tydligen gått och lagt sig rätt så tidigt utan att ja märkt det och lämnat tven på eftersom jag tittade då.
Men jag trodde han bara gick upp för att hämta mat eller någe och lämnade tven på när ja gick därifrån... så smått fail att det var ens eget fel att tvn stod på! hahaha

om nu ens ni fattar något...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0