Till er tjejer

... som inte riktigt kan förstå er på dessa playande killar, här kommer en lista jag hitta på en blogg! Jag behöver dock ej oroa mig för det här, har min prins! <3


Alltså seriöst tjejer! Nu ska jag lära er alla en sak om oss ”player killar”!
Ni som inte redan vet det så är det för fan ert fel att vi ”dissar” er!
Killar är jägare och kommer alltid att vara, hur kul är det att släpa hem ett djur som har självdött?
Ni gör det för lätt för oss, låt oss kämpa lite istället för att hoppa i säng med dom det första ni gör.
Ni grinar ju bara efteråt för att killen inte är intresserad längre…
Vissa tjejer är så lätt lurade, nu ska jag lära er några knep som 99% utav alla killar använder.

1. Komma över och titta på en film? (Jag kommer sätta på en sån dålig film eller en läskig film så du vill ligga istället)

2. Kan vi inte sova tillsammans? Lovar att vi inte ska ha sex. (Inte ens en mus går in i fällan utan ett lockbete ”osten”)

3. Jag gillar verkligen dig! (Tills jag kommer innanför dina trosor)

4. Kan du inte komma över? Är så jävla ledsen just nu.. (När jag gråter och du tycker synd om mig, så kommer du inte kunna säga nej när jag leker grävskopa innanför dina trosor)
 

För att få oss ”player” killar på fall så chockera oss och var svår flirtade.. Låt oss kämpa istället?
Använd alltid 3 regeln!
1. När killen frågar om ni kan träffas, lådsas att du är upptagen dom 3 första gångerna.
2. Vänta med första pussen/kyssen tills 3e dejten.
3. Sov inte med han inom dom första 3 veckorna.
4. Ligg inte med han inom dom 3 första månaderna!
Lita på mig.. Ni kommer tacka mig sen när killen ser er som en seriös tjej och ingen madrass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0