Matmonstret

Haha man kan tro att jag ska skriva om mig men nopes, önska verkligen att jag kunde sätta ned foten och bara skrika o bli arg nån gång... Vet inte varför jag har som nån spärr.

Varje gång man gjort mat och ställt in den i kylen, räcker med att man är utr med hunden så wooops "nämen maten e borta" och innan hör man inte ett ljud där nerifrån, utan när
Man väl är
Borta dansar råttan på bordet! Eller hur man nu säger.

Och sedan... Både jag och mamma köpte hem mjölk i förrgår, 4 liter sammanlagt!! Och de har en viss person druckit upp på mindre än två dagar :s jag har knappt
Tagit ett glas och manma dricker aldrig mjölk. Jävla kossa.


Kommentarer
Postat av: Remyhelene

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2012-08-23 @ 11:46:28
URL: http://remyhelene.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0