jävla oflyt...

fan vad det INTE flyter på bra nu.... Igår skulle man gå till arbetsförmedlingen för att skriva in sig, för att fan försöka få lite bidrag till jul med julklappar. Men NEEE mitt cp legg hade gått ut så de kunde inte fixas. Ska tillbaka idag istället och FAN om det inte funkar.

Nästa sak, p-piller. Var på drop-in tid idag på UM, men när man väl kommer dit klockan kvart över 8 när de ÖPPNAR kommer en tant ned med en skylt som säger drop in tid stängt. Så vi fick gå upp och boka tid ist! Vilket självklart också var piss svårt för den tiden som fanns tillgänglig var 7e december. Lixom KOM IGEN, jag ska bara skriva ut p-piller, hur lång tid kan det ta, 2 min?
Så ska gå tillbaka på nästa drop-in tid...

Och sista, fick ej jobbet -_- Kan man ha mer oflyt än jag har just nu :S allt bara faller isär, JÄVLA SKIT SÖKA JOBB HELVETES BAJS KUK I HAAAAAAAAAAATE IT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0