jag hatar detta



detta jobbsökande och jobbvärlden överhuvudtaget. Vuxna besserwissar som ser ned på en och tycker de gör ett så jävla mycket bättre jobb! OM ni nu gör ett så fantastiskt bra jobb, GÖR DE SJÄLVA! Skit i att ta in oss nya oerfarna losers som bara förpestar er jobb tillvaro.

Åååh gud nu gjorde hon fel.
Jobbar hon inte fortare?!
Sådär skulle aldrig jag göra....


Jag har vart med om vuxna idioter som hånflinar och garvar precis bredvid en, skriker att man gör ett dåligt jobb och att när han och en polare jobbar jaaa då var de minsann klara vid denna tiden och kunde ta en rast och sen dra hem!

Visst ungdomar är inte alltid heller så smarta... men vuxna om några borde ha vett och veta hur man beter sig! Speciellt när folk som är nya in i arbetsmarknanden, de har själva vart där. Men vissa as verkar ju glömma bort de. 

Det är så frustrerande att vara den jag är, blyg, tystlåten, svårt att ta för mig, dåligt självförtroende. Detta är inga bra egenskaper när man söker jobb. Men det är självklart inget ja säger till de när jag söker något. Detta hjälper dock mig själv att trycka ned en mer och mer, för jag vet att jobbvärlden idag behöver självsäkra, starka personer med "skinn på näsan". 

Nej så alla bittra vuxna kan ta sig någonstans!! Visst det har faktiskt funnits en tjej som vart jävligt snäll.. 2! när jag och sarah jobbade som diskare, Dr. Bombays ex ;) haha.. och sedan en släkting till mig som jobba där. Var som två mammor kan man väll säga. 

Sedan när jag hjälpte till med julbordet, på de stället var de verkligen att de äldre tyckte de regera. De mer yngre i min ålder var så snälla och hjälpsamma. Och ja älskling jag skriver av mig för du la på i örat på mig.  

Nu ska jag försöka byta tankar och glo på The Cleveland show innan jag tar tag i mat, resning av garderob och maybe lite nya bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0