Första tatueringen!


11-11-05

Här har ni min baby! I love it! och syrran också som den är tillägnad ;)
På bilden är den fääärsk och precis klar, så skicka den till henne o kommentaren tillbaka var "Holy heeeel!!! Fan va snygg!!!"
Hehe så de fick en på bättre humör och man insåg att den sitter bra där! (Dock verkar jag vara den enda som stör mig lite på de vita partierna, att den ser halvfärdig ut? om man jämför med exempelvis bilden under)





Visst de har också vita partier men hmm aa, mer som glans och så att de inte blir ett svart blurr, tycker min ser lite matt ut om ni fattar? Aja får se när de läkt helt och ska tillbaka o fylla i vad som sägs då :)



Försökte ta kort så man ser hur den sitter mer på ryggen, dock är ju min kamera inte den bästa!

Kommentarer
Postat av: sarah

Jag tror att de ska föreställa färg skiftningar och jag har hört att man måste fylla i färgade tatueringar mer än svarta. Så det kanske har något med det att göra?

2011-11-09 @ 11:41:55
URL: http://bronse.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0